Bij de Vrouwenkliniek proberen we elke dag goede zorg te leveren aan alle vrouwen. We horen het graag van je als dit gelukt is maar ook als je ergens niet tevreden over bent. Jouw ervaring helpt ons de zorg beter te maken.
- Complimenten en suggesties
Ons team doet elke dag opnieuw haar best om goede en prettige zorg te leveren. We willen dat je je bij ons in veilige handen voelt. Is dit gelukt, dan vinden we het erg leuk om dit van je terug te horen. Maar ook als je suggesties hebt over hoe we dingen anders of beter kunnen doen. We staan open voor jouw mening en leren graag van je ervaring. Wil je iets kwijt, stuur ons dan een e-mail naar of bespreek het met één van onze medewerkers.
- Bespreek je ontevredenheid
Onze zorg is mensenwerk. Dat betekent dat er soms ook dingen misgaan of anders lopen. Ben je niet tevreden over de gang van zaken, laat het ons weten. Daarmee bied je ons, indien mogelijk, de kans om eventuele fouten te herstellen. Het werkt het beste als je ontevredenheid of klacht direct met je behandelaar bespreekt. Onze behandelaren staan hiervoor open.
- Klacht indienen
Er kunnen reden zijn waarom je je klacht of ontevredenheid liever niet met je behandelaar bespreekt. Ook is het mogelijk dat je er samen met je behandelaar niet uitkomt. In dat geval kun je terecht bij onze externe onafhankelijke klachtenfunctionaris. De klachtenfunctionaris bemiddelt tussen jou als klager en de kliniek. Wil je (naast de bemiddeling) een formele reactie van de directie op jouw klacht, dan kun je je klacht ook rechtstreeks indienen bij de directie. Meer hierover lees dan ons klachtenreglement. Wil je een klacht indienen bij de klachtenfunctionaris dan kan dit door het invullen van dit formulier of je klacht per post te sturen naar: De Vrouwenkliniek t.a.v. de klachtenfunctionaris, Bijlmerdreef 998, 1103JT, Amsterdam. De directie is bereikbaar via directie@vrouwenkliniekzuidoost.nl
- Geschillencommissie
De Vrouwenkliniek is aangesloten bij de Geschillencommissie Zorg. Leidt onze klachtenprocedure niet tot een goede oplossing, dan kun je je klacht indienen bij de Geschillencommissie Zorg. Hier lees je hoe dit in zijn werk gaat.